zondag 15 februari 2009

Gastvrijheid, onvoorwaardelijk.

Ik voel me soms slecht. Slecht omdat ik nooit iets terug kan doen. In plaats van geven en nemen is het in mijn geval steeds nemen en nemen. En als ik ook maar durf te twijfelen om eens iets niet te nemen, dan bekijken ze me alsof ik gek ben. "yes" heb ik deze week al heel veel in de mond genomen.
De laatste week worden we overstelpt met aanbiedingen. Zo ben ik nu reeds 3 dagen verzeild geraakt in een familie bestaande uit 5 kinderen en moeder en vader, gek op surfen, en overvriendelijk. 3 Keer per dag koken, gratis accomodatie en mee mogen rijden naar her en der zonder eigen benzine te verbruiken, alles is inclusief! Eergisteren was de uitnodiging in het bubbelbad met champagne en alweer een uitgebreide gourmet de normaalste zaak ter wereld. en deze avond zijn we alweer te gast voor een lekkere lasagne.
Op het zelfde moment hebben we4 nu ook tot donderdag vrije accomodatie in een hostel in Dunsbourough. Dat allemaal dankzij vrienden Neo en Ken van Taiwan die gisteren vervroegd vertrokken zijn naar Melbourne en nog enkele dagen over hadden in hun reservatie.
Alweer top dus!
De eerste 5 uren werk van 06 uur in de ochtend tot enkele uren geleden is ook een feit. Het voelt goed om, ook al was het maar een klein bedrag vandaag, geld te verdienen.
Ik heb het allemaal in eigen handen en wanneer je werkt merk je dat des te meer!

bereid om ook eens iets te geven en nog steeds ongelooflijk levend.see ya!

Geen opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Gent, Oost-Vlaanderen, Belgium
Mij voorstellen zou een beetje loos zijn. Deze blog dient als handig hulpmiddel om de ervaringen en het verloop te kunnen volgen voor degenen die dat wensen. Dat doe je best door je hier onder in te schrijven als volger.

Volgers