donderdag 12 februari 2009

Maandag werken geblazen!

Howareugoing,

De harvest is begonnen, ik heb een wijnboerderij gevonden samen met Sebastian, dus vanaf maandag werk ik van 's morgens vroeg 05.30 tot ...
Geld is zeer welkom nu, ik heb een kleine schuld af te betalen. Geen enkel probleem, want zo'n job is goed betaald. Tenminste : het hangt er vanaf hoe hard je werkt. 3 dollar per emmer druiven. Dat maakt dat je soms meer dan 200 dollar per dag kan verdienen. mooi dus...
Gisterenavond maakte ik voor het eerst kennis met een surfboard door de surfinitiatie van Seb. Deze morgen vroeg opgestaan en mijn Van dicht bij een afgelegen kust geparkeerd om te kunnen verder te kunnen oefenen. De eerste kennismaking is achter de rug en ik moet zeggen dat het reuze meevalt! Ik denk dat ik een toekomstige 'addict' ben... Surfgod Pieter Naessens zal me verder opleiden, dat vertelde hij me daarnet toch. Hehe.
Ik voelde tot mijn grote ontsteltenis enkele uren geleden de eerste australische regendruppels! ik geef toe, een beetje regen is welgekomen, al ben ik nu toch erg blij dat ik terug die gloeiende zonneschijn de ruimte zie binnenvallen.
Cheers mates!

Geen opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Gent, Oost-Vlaanderen, Belgium
Mij voorstellen zou een beetje loos zijn. Deze blog dient als handig hulpmiddel om de ervaringen en het verloop te kunnen volgen voor degenen die dat wensen. Dat doe je best door je hier onder in te schrijven als volger.

Volgers