woensdag 25 februari 2009

Vaste job?

Ik ben nog maar net uitgesproken of de andere boeg is een feit...
Ik vertrek binnen enkele uurtjes naar Swan valley. Dat is de streek ten noordoosten van Perth.
Via een schotse vriend Jamie ben ik daar aan een farmjob geraakt. Paardenstallen, schilderen, vanalles en nogwat dus...
18 Dollar per uur is zeker demoeite. De eerste 3 dagen proef en als ik het goed doe nemen ze me vast aan. Fingers crossed dus...
Het vertrek neemt ook het afscheid van Darren en Lilia en Sebastian met zich mee. Seb is nu dakloos, hij trekt zijn plan wel. Ook pieter en Tina zeg ik straks gedag.
Terug in Perth zal ik Christine, Jamie en vele anderen terugzien.

Reizen : Kennismaken, Afscheid nemen, weerzien, afscheid nemen...

Damoe

3 opmerkingen:

Uncle Phil en Co. zei

Hey Damien,
Al wat gewoon in Swan Valley ?
Door je proefperiode geraakt ?
Ben je daar nu cowboy of zoiets?
De mislukte druivenoogst zal wel iets te maken hebben met de verschroeiende hitte zeker ?
Adalaide en Alice Springs lijkt me wel iets, en over de aboriginals wil ik ook wel wat meer te weten komen.
Doen dus !

Amuseer je nog en tot soon!

fernand zei

Beste Damien

Ik volg u ieder dag!
De Swan valley op mijn computer heb ik al gevonden maar ik ken de naam niet van de FARM waar u gaat werken!
Als u spreekt van Christine,Jamie,tina,Lilia,enz...weten wij niet wie dat is ? Bij uw foto zou
u de naam bij zetten bij al die lieve meisjes!
Hier in Begie is alles goed.
Fernand

Bart zei

ha die damien!
twas zalig om u nog keer te horen aan den telefoon, echt lang geleje!
hoe ist daar op dat mysterieus eiland ?

Wij wille meer foto's!

Over mij

Mijn foto
Gent, Oost-Vlaanderen, Belgium
Mij voorstellen zou een beetje loos zijn. Deze blog dient als handig hulpmiddel om de ervaringen en het verloop te kunnen volgen voor degenen die dat wensen. Dat doe je best door je hier onder in te schrijven als volger.

Volgers